Nostalgi

 
För flera år sedan när Jag, Anja, Fia och Lisa gick på Risbergska skolan hade personalen ansträngt sig lite extra under Påskveckan, för en dag när vi kom in i matsalen så hade alla mattanter klätt ut sig till påskkärringar.
Anja går fram, helt ohämmat, till en av mattanterna (som hade klätt ut sig).
- Ska inte du också klä ut dig!??
_________________________________________________________________________________________

Jag och Anja ligger och solar utomhus och har ätit choklad.
- Undrar ifall det bruna här på min hand är choklad(!?) ...jag tänker i varje fall slicka upp det!
_________________________________________________________________________________________

Jag och Adi var ute på stan då en kille med en väldigt färgglad jacka gick förbi.
Adi pekar på killen och säger med hög röst

- That jacket makes Me look cool, and cool Im NOT!!
_________________________________________________________________________________________

Jag och Anja var på en fest och står i hallen för att klä på oss jackorna.
En aspackad kille ställer sig en bit bort och psykopatglor på mig och Anja.
Till slut vinglar han plötsligt fram i rask takt, tar tag i Anjas linne och säger med full, exalterad(!) röst

- Är det maskintvätt!?!??
_________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0