Lördagen i Bilder

Fix o Trix i badrummet innan utgång.


Jag, Rickie, Sanna och några fler sitter i Nat's sovrum och dricker lite vin och babblar om allt möjligt trevligt medans Rickie fixar mitt hår.. så hörs plötsligt en smäll.
Då har det ramlat in en snubbe över nathalies påsar.. och somnat. Med en mjukiskrokodil.



Alla på festen hann med Taxibilarna utom Ellen, Rickie, Nat, Tobbe och Johannes - för de hann med bussen..
[Bussen kom åkandes på gatan och jag och Nathalie kuuuutade för att slippa gå in till stan]



Strike a pose för kameran. På väg in till Stan



LoveliiNathalie



Me and my Rickie


 Det här är Tobbe.        Och det här är Tobbes gigantiska vita mössa.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha vilken jävla mupp den där grabben!

2009-10-25 @ 21:18:34
Postat av: Ellen

Hahaha skoja inte. Varannan vatten kanske är att rekommendera ;D

2009-10-27 @ 11:04:40
URL: http://ellenmolin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0