Juuul juuuul stråååååååååååååålande juul

Nu är det inte långt kvar till Julafton. Jajemen, bara några ynka veckor (8?) kvar.

Igår hade jag fått tre(!) avier på Posten som skulle hämtas ut på ICA, när jag kom in i affären doftade det glögg och lussebullar!! Åå så mysig doft det var, jordgubbar på sommaren och lussebullar på vintern!
Köpte lite fika med mig hem, tog ut alla paketen och "lilla julafton" var ett faktum.

Där satt jag i köket med julmys och paket. Det ena paketet innehöll masker som Jag, Anja & Fia ska ha på Halloween, ett paket var ett par Cheap Monday Jeans och en klänning, det tredje och sista paketet var en spetsjacka.

Är du en sån person som har svårt för det här med Jul och att komma i rätt julstämning kan jag rekommendera följande..
Köp dig en alldeles egen Ernst Kirchsteiger (bok)



För VEM kommer inte i julstämning av detta..
Okej han kanske mest är känd för att gå barfota och dricka mjölk, men om du verkligen veeeerkligen försöker så kommer du kanske lite i julstämning i alla fall.

Eller så gör du som mig, köp lussebullar!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0