Kändisspotting a lá Örebro

My Lovelii Anja har någon gång skrivit om kändisspotting i lilla landet Jönköping. Nu kommer inte jag ihåg vem hon såg, men en vän till henne (som bor i Sthlm) brukar se Persbrandt handla matvaror i den lokala ICA butiken.
Tänk er själva, THE Persbrandt handla diskmedel och snus.. dirty-fantasierna flyter iväg..



I Örebro får man nöja sig med Peter Flack och så finns det en krogvakt som medverkat i "Baren". Sen brukar tredje domaren i Lets Dance handla barnkläder (enligt en säker källa, läs; madde) inne på Zara.. men sen finns det nog inga fler?

Trodde jag, tills idag!
Jobbade på Herravdelningen under eftermiddagen och vem kommer in om inte Ensam-Mamma-Söker-Helena !!

Här snackar vi inte A-kändis utan det här är en lista för sig. (bokstäverna A-Ö räcker inte)


Spänningen var oliiidlig. Hon är ungefär 150cm lång (med klackar) och hennes dotter (läs: 10 år) är 149cm lång..

Men håll i er nu för nu blir det allvar, för en stund:
Jag vet vem hon valde i programmet, eftersom han var med henne in.
Vill ni veta vem?

Nu kanske vi kan gå tillbaka till verkligheten igen. Förutom gulliga Madde på jobbet som kom in DIREKT efter paret lämnat byggnaden och var i extas, eftersom hon just såg Ensam-Mamma-Söker-Helena..=D

No words. No words.

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer. De är vid denna tiden blogg.se inte är segt så man måste ju passa på! Haft en bra dag?

2009-10-22 @ 23:29:25
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Min släkting den där Helena ;)

2009-10-27 @ 08:21:21
URL: http://karlskaviar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha =)

2009-10-27 @ 11:05:54
URL: http://ellenmolin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0