Lets go craaaaazzy

Late night at the RITZ.



Lördagskvällen startade med fix o trix i badrummet hemma hos mig, fick skjuts av min älskade Lisas supersnälla pojkvän Christian. Pojkarna skulle ha fotbollsfest hemma hos oss så jag flydde fältet - hem till Nathalie.
Nat stod som vanligt med blött hår och sminkade sig. Rickie 'The master of volume' fick ge mig två hjälpande händer med mitt hår - och jag har fortfarande inte rett ut håret än, men grrryyymt blev det, tack hjärtat=)

Sen förfest hos Ronnie och The Ritz, Crääjzy.
Jag, Rickie, Natta m.m lämnade scenen 2 ggr under heeela kvällen - och det var för att fylla på våra shotsglas.

Vem kunde ana att man var så vig efter "lite" shots... blame it on the a-a-a-a-a-alcohol

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Fin du är i nya hårfärgen gumman :)

2009-10-12 @ 14:06:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0