.M.O.T.I.V.A.T.I.O.N.

Nej nu får det vara nog!
(ja det får det!)

Jag har varit sjuk och borta från träningen allt för ofta. Har inte gått på BodyPump på fleeera veckor (känns som en evighet) och bannemig vad jag ska träna när jag kommer på benen igen, men BodyPumpen får allt vänta ett tag till.. Nu sitter jag hemma och snörvlar, men det räcker nu.
Nu skiter jag i det här och drar till gymmet.

Vintern är på ingång och man blir inte direkt brunare för varje dag som går.. Känner att jag behöver något uppiggande så efter gymmet ska jag till salongen och fixa ögonbrynen, sola och köpa med mig massa goda nyttigheter från ICA (Keso, Kesella, Nötter, Frukt.)

Ikväll blir det ansiktsbehandling, manikyr, pedikyr & en stor kopp Té i min nya Tékopp + fat som jag fick av Mamma <3



Detta är bara början till min underbara helg för imorgon kommer världens underbaraste Anja hit, då blir det mys- och SPAkväll, FrukostBuffé på Lördag + HalloweenKalas på kvällen =D




Kommentarer
Postat av: Anja

Söt du är =)

2009-10-30 @ 13:28:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0