Någon som har beställt en pervers gubbe??

Var det någon som såg Fråga Olle dokumentären i veckan? Inslaget med den perversa gubben som tar betalt för att runka framför en publik..

En medelålders man (läs: gubbe), med stor ölmage (nej proteinpulver byggde inte denna kropp) tar 600 kronor för att runka framför tjejer, han säger att hans show går att hyra till möhippor, middagar etc. Det ska vara någon slags motsvarighet till killarnas svensexor med strippor. Jo tack, säger jag.. Vilken motsvarighet.

45 sekunder tog kalaset och tjejerna fick ta hand om hinken efteråt.

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidrigt punkt com


Kommentarer
Postat av: Anja

500 kr kostar det faktiskt. Jag försökte boka honom till din födelsedag, men han hade speckat schema till januari. 2011.

2009-10-17 @ 19:35:26
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kul jag kräktes lite, ingen frukost idag alltså. Så tragiskt så det nästan är roligt, eller tvärtom.

2009-10-20 @ 10:29:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0