Nordin <3 Toaletten

Nordin kom hem efter att ha varit ute en hel dag, han går in på toaletten direkt (så klart)
Han: ÅH! Ellen!!.. Vad lite vatten det är i toaletten!!
Jag: mmm..
Han: Kom å kolla!!
Jag: ...nej tack
Han: Det är hur lite som helst!! *pratar med sig själv* vad faan har hänt?!

Dagens mest stimulerande samtal med Nordin, helt klart.
___________________________________________________

Jag, Gustaf och Mamma sitter i vardagsrummet och sjunger med i en låt..
- [...] tiiiden den stannar när vi rööör vi varaaaan', åå ja lättar, ja flyyygeer, ja..
*Nordin som sitter på toaletten öppnar snabbt dörren, fortfarande sittandes*
-...SVÄVAR FRAM!!

___________________________________________________

Jag sitter i vardagsrummet med datorn i knäet, Nordin sitter på toaletten.
Plötsligt rycker han upp dörren från toan och flyger ut med byxorna nere vid knäna.
Han stirrar omkring sig och halvspringer runt i lägenheten (med utsläppt hår), han tittar snabbt till höger *Håret flyger med*, han stirrar till vänster *håret flyger med*, till slut hittar han en ny tidning som han inte har läst, han skiner upp, tar tidningen och springer tillbaka in på toaletten..

___________________________________________________



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0