Nu blir det andra bullar..

En heeel dag på stan i mina nya klackar från Monki - känslan av att ta av sig skorna kan relateras till att få gå på toaletten efter att ha hållt sig aaaaalldeles för länge. Ja, ni vet alla hur det känns.

Roy och Jag trallade runt på stan och åkte sen till Marieberg med lillebror Roy, Glenn.

*Sitter på Coffe och fikar*
Roy går fram till disken och beställer
- Hej Jag vill ha två krämbullar, två negerbollar, en chokladmuffins och en coca cola.
Tanten bakom blev chockad över Roys benämning på chokladbollarna att hon gav ifrån sig ett en högljudd slemmig harkling. (mmmm!!)
(Tillägg: jag beställde en ciabatta, så inget av ovanstående var till mig. Kände att jag ville understryka detta)
*Roy tar 3 stora tuggor på krämbullen*
- ÅH.. detta var godare än ett fullbordat samlag..
*konstpaus*
... det säger ganska mycket om hur jag är i sängen.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0