Tillbaka till framtiden

Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan en timme?


Igår firade vi Nathalie som fyller 24 år på tisdag
Lasergame + 23 kg Pastasallad (jag överdriver inte, det står en plastlåda á la tvättkorgsstorlek från IKEA i Nathalies kök med leftovers..) + hemmagjord bål + Akon - Sexy Bitch = Paartey

Ricky 'The master of volume' hade kommit från Göteborg och medans Nathalie tog en snabb dusch (läs; 35 min) så fixade Ricky mitt hår.

[En update i bilder kommer i eftermiddag.]

Ricky väller i Dust-it in mitt hår och börjar ruffsa och tupera.
Jag: Kan du göra ett riktigt Latino svall på mig?
Han: ..ännu bättre, jag kan göra ett Latino Swing! *rullar på höfterna med svankad rumpa á la Shakira*
*tupperar upp luggen och överhåret som en riktig elchock*
Anonym kille: Va håller ni på med?
Han: jag kallar denna kreation "Sju döda djur på motorvägen"


www.WE.ALL.LOVE.RICKY.com


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0