Jakten på den perfekta halsduken

Snart är det dags att plocka fram vinterjackan, mössan, vantarna och halsduken för nu är det inte sommar längre :( Och jag som fryser så fort temperaturen sjunker under +15 grader..

Jakten på den perfekta halsduken har börjat. Jag hittade en såå fin inne på Trafa i helgen när jag jobbade, päronglass goes svag pistage i världsmjuk stickning. Men den var lite för lång..

Jag fick fråga experten på extremt långa halsdukar..


Jag
: Jullan hur skulle du lägga den här runt halsen?
Joline: Aa men vafan,här ska du få se *tar halsduken och börjar vira den runt sin egen hals*
Jag
: Den verkar vara lite för lång..
Joline: Nejdå, *virar ett varv*.. *och ett till* Men hur fan blev det här nu då? *virar ett till - tills hakan, munnen och näsan försvinner*, neej!! *ropar med instängd röst* HALLÅÅÅÅ!!


Ni som vill höra hur Juline lät med 3 meter halsduk virad runt munnen kan spola fram till 05.20 (05.22 för att vara exakt),
Ni som inte är ett dugg intresserade av det - titta ändå, det är en klassiker.


Jakten på den perfekta halsduken fortsätter.





Kommentarer
Postat av: Jullan

Hahaha man fick lite panikångest när man var invirad i den giganiska halsduken... puuuh!

2009-09-21 @ 11:12:35
URL: http://jolines.blogg.se/
Postat av: ANJA

Hahaha :D Annars kan du köpa en sån där...grej..som Anna panna fläskpankaka har på huvudet.

2009-09-21 @ 16:34:06
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0