Linus på linjen

Mysfaktorn är hög. Sitter i min stora säng och äter kvällsmat framför Idol 2009. Var uppe tidigt imorse och åt frukostbuffé med Malin, Madde och Veronica från jobbet, uppe med tuppen dvs 07.30 (förutom jag som självklart försov mig och kom 08.00).

Med mycket frukost i magen var det dags för grupparbete på universitetet och lektion efter det. Men nu är jag äntligen hemma, efter ett svettigt Combat-pass, och då smakar kvällsmaten sååå mkt godare.

Gröt gjord på hirsflingor
, färska blåbär med vaniljyoghurt och omelett med skinka och svamp. Lite av varje blir mycket i slutändan och jag som älskar mat;)

På gymmet gjorde jag en, inte så angenäm, upptäckt: kroppsstrumpan har blivit modern! Det kryllar i varje fall av dom på gymmet.. kanske ska skaffa mig en sådan. Den verkar vara så praktisk i alla lägen. 

 


Vid närmare eftertanke så avstår jag nog, det är lite för mycket Linus på Linjen för mig.


Kommentarer
Postat av: milo

Men gör det bara!

2009-09-16 @ 21:20:25
Postat av: Ellen

Do it! Do it!,, c'mon Do it! DO IT!!...do it!!..

Vad skulle jag göra?

2009-09-17 @ 19:13:29
URL: http://ellenmolin.blogg.de
Postat av: lisa

Het strumpa hahahah

2009-09-17 @ 19:20:12

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0