Mysigt

Har precis ätit en mysig fredagsmiddag.
Älskling och jag åt potatisklyftor, kycklingfilé, stark bearnaise m.m.

I frysen ligger färska blåbär, hallon och glass. Bara så att ni vet ;)

Nordin - Det känns som om jag har lite feber alltså...

Jag går och hämtar en termometer, 30 sekunder senare vänder jag mig om.. 

"Men vad gör du!?!?"

*Nordin sitter med termometern intryckt i armhålan* - Vadå!?

"Den där brukar ju jag ha i munnen!"

- Jaha... HA HA!! ..... *Tar ut termometern... och stoppar in den i munnen"


MMMMMMMMM mums!!

 


Kommentarer
Postat av: Anjis

AHAHHAHAHAAHHA! Du borde kanske kolla upp om han vet hur övriga hushållsartiklar fungerar...

2009-09-05 @ 17:58:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0