ocensurerat

Tänkte att jag skulle börja vara lite mer privat, så att den här bloggen inte blir så ytlig. ;)
Därdör ska jag börja dela med mig av mina sms, ja ni läste rätt - ocensurerat direkt från mobilen med namn från avsändaren och allt..


En liten mjukstart med ett sjukt roligt sms från Roy.

"Trevlig helg!
LÄTT FRUKTKAKA:
1 dl socker
4 ägg
2 dl torkad frukt
1 tsk salt
1 dl farinsocker
2 msk citronsaft
2 l cognac

Ta fram en mellanstor skål, Kolla cognacen om den fortf håller. Häll den i 1 dl mått och smaka. Upprepa. Sätt på elvispen. Smaka åter på cognacen om den fortf håller kvalitén. Blanda 1 dl smör, lägg i 1 msk socker, vispa. Kolla om cognacenfortf är god, drick ännu en kopp. Schtäng av elvischpen. Knäck 2 hönor o schläng i schkålen me all tojkad fjukt. Om den tojkade fjukten faschtnar i schkålen, vjid loss den me en muvschkjejsel. Schmaka om cognacen fortf e god. Schen schka du schila 2dl schalt eler nåt, de e int schå noga. Kolla cognacen! Schila citjonschaften , lägg till en matsched, O schå schocker, el nåt va fan. Schmöj ugnen, vrid kakfojmen på 220C. Glöm int att schtänga elvischpen. Schläng ut schkålen i fönschtjet o kolla cognacen. Gå o lägg dig. Vem fan vill ha fjuttkaka egenschligen...
 "

Kommentarer
Postat av: Roy

hoppas du førsøkt følja receptet!? frågan ær bara hur fan man knæcker 2 hønor :D

2009-09-28 @ 16:13:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0