One two three four - uno dos tres cuatro!!


Vaknade av väckarklockan strax efter 09, huvudvärk.. så kan det gå när man dricker liiiite för mycket, lite för snabbt, lite på förfesten och lite på krogen. Ja ni förstår.

Jag känner att jag har lite ont i nedre delen av ryggen... får en flashback av Samuel Wowoah som lyfter upp mig över axeln och bär mig över Strömpisbron när vi alla ska gå hem. Som hämd lyfter jag upp honom vid låren och BÄR denna stora karl från Boomerangbutiken till vattnet på andra sidan gatan i mina 13 cm klackar och pudervipp-kjol. Måttligt överraskad blev han
- helvete vad du är stark!
- Ja men va fan trodde du??
;)

En mycket rolig kväll. Lattjade runt med Adi, Ayedin och hela gladpacket och partade andra halvan av kvällen med Ösk-grabbarna.

Dansade sönder fötterna på lilla scenen med Bedoya och sjöng allsång till ONE TWO THREE FOUR UNO DOS TRES CUATRO!! Kan vara förklaringen till varför jag har ont i halsen. Bassombeng svängde runt med ALLA han kunde hitta på dansgolvet - Bertin Zé svängde runt med sig själv i ett hörn - Nordin hade hittat en strå-hatt som han matchade upp med utsläppt hår..

Alkoholen flödade som om det inte fanns någon morgondag med andra ord. 

"Ta killar som mig. Addera 35 cl sprit. Så får du se att man får ligga med deghögar!"  / Klassiskt citat fr kvällen =D



 


Kommentarer
Postat av: jeanette

Inte alla som får svänga sina lurviga med ösk grabbsen:)

2009-09-06 @ 13:42:45
URL: http://softblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0