Just another manic monday

Nyss hemkommen från träningen.
Känslan som infinner sig precis innan passets start när musiken går igång och man får en rysning längst med hela ryggraden för man är så sjukt peppad på att få köra igång kan bara betyda en sak - Träningsberoende. And I love it. 

Gymmet kör nu en OS-utmaning;
den som tränar flest gånger vinner.
Tjejerna i en grupp och killarna i en. Guld, Silver, Brons. Det finns alltså bara en sak att göra; Anta utmaningen - det ska iaf jag göra. Sen förlorar jag skitmycket på att dra till Oslo över helgen, men det kanske går att kamma hem ett pris ändå, vi får se.


Nu ska jag baka.
Nybakade scones är Sjuukt gott!



Såg den här videon på Vakna med The Voice i veckan och den är grym. Inte nog med att låten är grym, intäkterna går oavkortat till jordbävningsdrabbade Haiti. 
Man känner Michaels närvaro..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0