Lahall Lets hit Oszlo

Igår fick jag hem ett trevligt brev från H&M innehållande bl.a. 20% rabatt på valfri vara, passar ju perfekt när jag ändå tänkte katchinga hem denna lilla going.



Så nu är det bara att vänta in våren så den kan användas flitigt tillsammans med alla andra tusentals underbara vårplagg som har ska inhandlas.

Efter dagens styrka + spinning är det dags för belöning, hemmagjord Mangosorbet och nya Beck-filmen.


Och till helgen kommer min älskling hem - då ska vi ha alla hjärtans dag mys med chokladfondue, film etc.
Lovelii <3

Nästa vecka drar jag & min vapendragare Lisa till Oslo.


Kommentarer
Postat av: Anja

Det är ju JAG! :D

2010-02-13 @ 00:14:55
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0