Min vän, Nathalie.

Vaknar 03.50 och tittar på mobilen.
Två missade samtal, två meddelanden.
Ett av de är mobilsvar.

Av någon anledning så ringer jag upp mobilsvar, halvt sovandes, och hör Nathalies röst i bakgrunden.. det är lite svårt att höra vad hon säger, eftersom hon pratar med någon i bakgrunden, så jag trycker mobilen hårdare mot örat.
Då talar hon plötsligt rätt in I mobilen
Hon: Är det du som är ***** !?
Någon: Nej men jag är hans bror..
Hon: *Gallskriker* AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH iiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om någon har hört Nathalies röst så vet ni att den SVETSAR sig fast långt inne i örat och lämnar ett dovt tinnitusliknande ljud minuterna efter..

Time of death me being totally awake, and not able to go back to sleep.
03.57.




Nu ger jag upp och drar och tränar istället.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0