Ödets makt

I onsdags var jag fast beslutad att köra ett stenhårt styrkepass - och det gjorde jag. La på extra vikter och fick sota för det dagen efter, i form av ömma ben.
Torsdagens träning fick därför planeras efter dagsform. Tanken var att köra ett kombipass (aerobics+styrka) + corepass (mage, bålstabilitet, rygg).. När jag kommer till träningen har kombipasset bytits ut mot step-pass med avslutande core-del, så jag fick steppa upp och ner för en stepbräda med mina ömma ben och köra coreträning i 85 minuter. Så där ja.

Dagens träning: Bodycombat. Trodde jag. Nu är det inställt och istället blir det KombiStep - ödets makt säger att jag ska steppa tills jag får blodsmak i munnen, and that's what Ill do.
Var det någon som sa Beach 2017?

Ikväll blir det middag & fredagsmys med mina föräldrar <3

Trevlig helg. :) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0