Oh no!

Följande inlägg återspeglar ett av de I-landsproblem som jag brukar stöta på.
Oftast utspelar sig dessa hemma hos mina föräldrar..

Fredag kväll.
*Pappa häller upp en öl av märket Zlatopramen*


Han
: Vad är det här?? Mörk öl!? vad i helvete.. *tittar på flaskan*.. nu har jag köpt MÖRK öl!
Jag: Av misstag? Det var ju synd, köpte du många?
Han: Ja, 10 st! ... *tar en klunk*.. HELVETE. Jaja, det är ganska gott det också... *mumlar* Vilken tavla.. Och dom kostade lika mycket så jag tänkte väl inte på det. *Tittar på flaskan* Den är ju svagare också! Vad i helvete..


Min pappa är toppen :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Hahaha :D

2010-03-01 @ 12:10:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0