Snooooooooooozze

Vilken lååååång dag det har varit.

Gick upp 05.30 (WTF!? Ingen normal tid att gå upp på, såg ut som om jag tagit en pingisboll, sågat den mitt i tu, målat en liten svart prick i mitten på bägge halvorna och placerat över ögonen).
Packade i ordning alla grejer, gjorde mig klar och drog till gymmet - yep, that's right.
Tåget gick vid 08-tiden till Västerås där jag har jobbat hela dagen, jag jobbar som personalansvarig på Change Örebro och syftet med dagens arbete i Västerås var att se hur deras butik ser ut och hur de arbetar - om vi kan anamma deras tillvägagångssätt gällande leveranser, varuplacering etc..


När dagen var slut var det dags att ta tåget tillbaka, vilket alltid är lika spännande då jag har en förmåga att stå kvar på perrongen och muttra surt "Vart i heeelvete är Örebrotåget!!" då jag tror att Sthlm-Gbg tåget inte stannar någonstans på vägen, och framförallt inte i Örebro. Idiot.


Efter en stunds krigande med 150 andra människor som också skulle ha en sittplats hittade jag en mysig sittplats bredvid ett varmt element OCH en högtalare.
Precis när jag snoozat till hör jag ett högt skrikande pling-pling ljud a lá tinnitus
"DING DONG!!!! Tåget anlä-vvsvhvbs vhsbvsj!!!! och vi ber alla passagerare-cbvdhs vbhsfvbdsjs!!!!! var vänliga att- defuchsb vyfsusbv!!!! SF önskar alla en trevlig-csjcws!!!!"


Äntligen tillbaka i Örebro.
Dags att hämta upp cykeln och iväg till gymmet - igen.
Har nu varit vaken 16 timmar, mina ben värker lika mycket som mitt huvud, det betyder att det ärZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz.

Kommentarer
Postat av: Anjisch

Hahaha, "har en förmåga att". Ja, jo... det är väl åtminstone femte gången du åkte tåg? ;)

2010-02-17 @ 12:04:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0