Workout time

Dagarna efter helgens bravader blev sega och jag var i princip stillasittande liggande konstant.
Ingen träning sen i Lördags och igår höll jag på att bli tokig.
Jag kan förstå alla som har stora problem att ta sig i kragen och börja träna - och för mig hann det bara gå tre dagar. Igår var jag trött, utan motivation med huvudvärk och soffan var jätte varm och skön + snöstorm utanför fönstret. 


straffade jag mig själv genom att s.l.ä.p.a mig ut genom dörren till gymmet för en timma stenhård styrka. Ökade till och med vikterna något - grymt,
benböjen med +5kg extra,
triceps +2,5kg extra
biceps +2kg extra.



Nu är det snart dags att åka iväg igen och äntligen ser jag fram emot det. När den känslan infinner sig är det svårt att sluta, You're hooked.
Idag - 1 timmes aerobic + styrka och 1 timme Core mage, rygg.


Snart: SoyaKaffe + fruktsallad m nötter yumyum


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0