2010.01.01

Nyårsdagen betyder för många en dag för vila, återhämtning och i viss mån huvudvärk och illamående.

Min nyårsdag har präglats av produktivitet, jag har:
 
oljat ekbordet i köket och bordet i vardagsrummet samt tv-möbeln,
dammsugit (hör och häpna, till och med under sängen),
torkat rent,
diskat,
städat & organiserat min walk-in closet,
satt upp ett hyllsystem, 
plockat undan,
tagit ett varmt, bubbligt, bad
och gjort pedikyr.



Nu är jag nyss hemkommen från Bion, såg en väldigt bra film - precis i min stil - och nej, jag talar inte om Avatar, utan..



Sherlock Holmes.
Den var så bra att jag lätt kan se om den igen, så ska ni se en film som inte innehåller en massa blåa gubbar, se Sherlock Holmes.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0