Beat it.. Just beat it

Äntligen hemma, åkte hemifrån ca 08.40 för att köra veckans sista pass, Bodypump, 9e passet denna vecka - nope, inget skämt.

Trodde jag skulle slöa mig igenom passet då jag kände mig ganska trött i kroppen, men det gick finemang.

Sen är det svårt att fuska när musiken är så grym.

Benpress.             


Triceps.


Jobbigaste Bodypump-maglåten genom tiderna.


Jag är så stolt över mig själv, mår hur bra som helst,
har varierat träningen bra denna vecka (Bodycombat, Yoga, Core, Bodypump, Coreboll..) 

Nu har jag dukat upp världens godaste, mest välförtjänta, frukost.
Hirsgröt, nybakat grovt bröd, philadelphiaost, pastrami, röd paprika och en skål med päron och clementinbitar + grönt lösté.

Yumm-O.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0