Gott nytt 2010

Det är säkert en hel del som vaknar med huvudvärk idag, men inte jag :)
Vi hade en mysig middag med familjen igår och drack lite skumpa, men bara lite. Sparar vindrickandet till personalfesten 9/1 och Anjas 25 års fest 30/1.

Nu på förmiddagen blir det storstädning.
.. det verkar som om jag är den enda som kan se fram emot något sådant.





För er som inte ska göra något speciellt i eftermiddag, slå på kanal 5 och titta på
Kalle och Chokladfabriken - min favoritbok som blev film av regissören Tim Burton med, vem annars om inte, Johnny Depp i huvudrollen som den excentriske Willy Wonka, ägare av en jättelik chokladfabrik, som utlyser en spännande tävling i vilken fem barn får chansen att besöka hans topphemliga fabrik.
En av biljetterna går till den fattige pojken Charlie. 



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0