Grattis min älskade

Anja <3 som idag har sin födelsedag!!
Jag älskar dig mitt hjärta, vi har alltid så roligt ihop.

Anja och Jag träffades i 4an och har gått i samma klass 4-6 och under gymnasiet. Vi har måånga minnen tillsammans - och många filmer! Under gymnasietiden spenderade vi långa timmarrrr i klipp-rummet då nästan varje redovisning bestod av en humoristisk film.

Vi styrde alltid upp allting tillsammans - och gör det fortfarande - kanske också därför vi fick stipendium när vi tog studenten. :)

Imorgon ska Anja, jag och Fia ut och äta födelsedagsmiddag och mysa och den 30e blir det stort 25 års Kalas.

Älskar dig min vän.

STOR PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Mikael persbrandt

Tack love, vad fint! :) Ajj lavv joo

2010-01-01 @ 21:03:23

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0