Mysonsdag

Onsdagen startade med att jag försov mig, tack för den.
Fick uppleva den härliga kallsvettiga känslan av att inse att hur mycket man än springer omkring i lägenheten så hinner man inte göra allt som man kanske hade velat på morgonen.. sprang omkring mellan köket - badrummet - sovrummet i underkläder, med en arm instucken i tröjan och tandborsten fastklämd mellan tänderna..

Joline fick bara vänta på mig, i snöstormen, i 5 min..

Möte med jobbet, Långlunch med mina vapendragare Joline, Lisa, Agge & Erica, följt av ett 1½ timmes träningspass på Njoy (Ellen + Lisa + Agge + ett gäng Corebollar + en tom sal = Lattjolajbans

Middagen på kvällen på  med tjejerna var helt fantastisk.
Oxfilé med vitlökscreme och, enligt Gabriella, brunsås (läs; rödvinssky :D) med en dessert bestående av Creme Brulee.


Vansinnigt smarrigt!

Imorgonbitti är det dags för ett Yoga-pass, om jag inte försover mig.

I helgen kommer Anja hit <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera det är fredag nu, inte onsdag!

2010-01-22 @ 23:21:05

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0