P för personalfest

Lördagen startade med att Joline, Agge, Lisa och Erika kom till mig runt 19 tiden, Agge tog fram en kortlek och sa "Jag går inte ut härifrån till nästa fest förens jag är full".

Det resulterade i följande.


Erika och Joline


Erika och Agge


Madde


Wannabe-Valross 1 och 2





Gabbi, Katharina och Riikka


Emelie, Madde, Madde & Gabbi



Hey Jullan, varannan vatten, va? ;)


Tjejerna på Dam, och Agge på basic ;)









Heta tjejer - alla klipper ut ansiktet på sig själva och lägger in på CV:t.


Sött som socker




Everybody loves Joline


Riiitz i dimman :)

Kommentarer
Postat av: jullan

Hahaha jädrans vilka heta bilder vi fick till det.

Det där med varannan vatten glömde jag totalt bort...

2010-01-11 @ 23:54:13
URL: http://jolines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0