Superlördag

Vilken underbar dag.
kl 08.00 - wake up! Kaffe + frukt, för att 08.45 cykla iväg till träningen.
En timmes Bodypump följt av en snabbis (läs; löptur) på rullbandet, sen hem till duschen och frukosten.

Gick på stan med mamma och hittade en grovstickad ljusgrå översize tröja, en svart armlös klänning med paljetter på axlarna och låång dragkedja längst med ryggen samt en svart oversize stickad tröja med dragkedjor framtill + på ryggen.

Åt salladslunch med Mamma för att sedan ta en tur till Willys, dags att fylla på kylskåpet efter långhelgen (som har pågått sedan 22 dec).
Nu är allt skåpen fyllda med rökt lax, frukter, grönt té och brieost.

Dags för mitt supergoda mellanmål,
efter jul och nyår behöver i alla fall jag ladda upp med fibrer och vitaminer.. Det blev en och annan chokladask under de senaste två veckorna.. men banne mig va gott det var :)
 
Grönt té + frukttallrik m. jordgubbar (supergoda fr Willys, kunde inte låta bli), passionsfrukt, blodapelsin, färska dadlar (sjukt gott) och äpple.

Ikväll blir det myspysmiddag med Anja och Fia ute.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0