Allt är roligt när man är trött

Dr Kelso - I've been thinking about firing three nurses.. most likely the ugly nurses, how about that?
Ted - (Whatever you say, sir) YOU'RE AN ASS!!
Dr Kelso - What!?
Ted - (Oh my god, I just said the stuff in my head out loud..!!)


Allt är roligt när man är övertrött. Mina ben är förstörda av träningsvärk, kan inte sova, ska träna om 7h sen frukostmys med mina små hjärtan <3

Om ni, som jag, inte kan sova - se Boston Tea Party på kanal5Play där Filip&Fredrik bygger en flotte med 1500 pantflaskor. (den beskrivningen lät ju iof lika rolig som 'Uutiset' på kanal2)

Bästa stunden - när Fredrik tror att han kan dra flotten när båten ökar farten och han flyger i vattnet.

Som sagt. Är man övertrött så..



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0