Jorden runt på 40 dagar med Joel Kinnaman

*Alarm*.06.00Proteindrink.KaffemedSoyamjölk.TräningsTopp.Baggybyxor.
Svettbandrunthandlederna.Pumaskornapå.MP3n.Ivägtillgymmet.45minbenstyrka.
35minkondition.200situps.

Dags att plocka fram vårmotivationen.
Nu kommer en del av mina vänner hoppa i taket - eftersom i stort sett alla gillar Joel Kinnaman fantastiskt mycket.


Joel Kinnaman ska peppa oss att springa jorden runt -  i kilometer.
På kampanjsajten lägger deltagarna upp sina mil och när de nått respektive stad har de möjlighet att vinna olika priser. Städerna som löparna fiktivt springer till är Paris, Mumbai, Tokyo, Honolulu och New York.

Jag tror på idén att ta bilden ovan, fästa längst fram på löpbandet och sen springa utav bara helvete. Den idén tror jag iaf mina tjejer skulle gå igång på.




Need some motivation??

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0