Snygg av att träna. Rättelse: Snygg när man tränar

Nathalie och jag ska iväg på ett Corepass i morgon. Det blir Nathalies intro till träningslivet. Paniken och frustrationen ligger som en tät dimma.

Nathalie: VAD SKA JAG HA PÅ MIG!!?

Vi springer runt i hennes lägenhet och jag gör mitt allra bästa för att peppa och plocka i ordning hennes saker så att hon inte ångrar sig i morgon.
Nathalie tar fram ett par svarta casall byxor och Nikeskor och jag inser att jag måste dra på ordentligt med min enorma övertalningsförmåga, designad för att passa Nathalies smak.

Jag: Ja men titta! Skitsnygga byxor, och skorna är ju grymma! Och se, Nikemärket på skorna går i silver och matchar byxornas märke här högst upp som också är i silver. Väskan som du har matchar skornas sula, det blir skitb..
Johannes: Men VAFAN ska ni ragga eller ska ni träna!?!

Det är viktigt att vara snygg när man tränar.






  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0