I, Robot.

kl 08.36. Tittar på mobilen, två missade samtal - Frippe Mob.
Igår fick jag ett sms där det stod "Orkar inte träna imorgonbitti, vi kan höras lite senare"/Frippe.
Okej, det är lugnt, jag är inte långsint. Men gör inte om det. ;)

Kl 08.37.
Jag
: Hej, vad gör du? (hör att han borstar tänderna) Du hade ringt??
Frippe: Ja, jag tänkte att vi skulle gå å träna..(?)
Jag: Ehm, okej. Kom då!
Frippe: Men, hinner vi? Passet börjar kl 09..
Jag. KLART vi gör. Hoppa in i bilen och kom bort hit på en gång. GASA!!
Frippe: ..gå ut på direkten!

5½ minut senare hör jag hur någon totalgasar förbi huset och stannar utanför dörren.

60 Min Bodypump, utan någon näring i kroppen förutom en halv hand Cashewnötter som jag lyckades få i mig, med samma vikter som jag vanligtvis brukar köra med trots en veckas "träningsuppehåll" (på mitt språk betyder det att jag varit sjuk i 7 dagar, men tränat lite då och då fast "försiktigare", med grym hosta). Jag blir som en robot.




Solning, shopping och NU(!) äntligen - En kopp Té, mörk choklad och min laptop i knät med nya Gossip Girl avsnitt. Nersjunken i en stor svart fotölj.
Mys Deluxe. <3

  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0