O-town in pictures

Jäkla Emelie ;) (btw, we love you), hon la in Gossip Girl säsong 1-3 på min dator eftersom hon är fast beslutad om att få mig att konvertera över till hennes sida. Tidigare har jag inte sett ett enda avsnitt av den serien.... nu är jag inne på säsong två.



Skulle egentligen bara ha sett ett eller två avsnitt för att göra Emelie glad, men det är ju såå braa så det går inte att sluta kolla!

Därför, istället för att skriva en massa text, så får ni en kort uppdatering av O-town, in pictures. Enjoy. Så kan jag fortsätta titta på... ehm, min serie.


Mina fina flickor


Funky Fred, min bästa zumba-vän :)


Underbar nr 1,2,3,4,5,6....


Roy klippte sig i fyllan. Smart drag honey! :)


Matshopping med Roy tar aldrig bara 5 min, och här är bildbevis på varför..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0